Pozycjonowanie Kraków

Pozycjonowanie – Kraków: elementy lejka sprzedażowego

Prowadzenie biznesu jest często określane jako rozwiązywanie problemów innych ludzi. Potencjalny klient jest zwykle świadomy swojego „problemu” i próbuje znaleźć rozwiązanie. Może to być np. zepsuty kran w domu lub zepsuty samochód. Użytkownik widzi, że coś jest nie tak, ale nie może sam tego naprawić.

Etapy działania 

Poszukując rozwiązania swojego problemu, klient rozważa różne opcje i finalnie przychodzi do Twojej oferty. W tym momencie potencjalny klient sprawdza, czy oferowana przez Ciebie usługa zaspokoi jego potrzebę, czyli rozwiąże jego problem. Twoim zadaniem jest pokazać z siebie to, co najlepsze. Klient stara się również dowiedzieć więcej o samej marce. Szukam opinii i recenzji od innych użytkowników. Więcej informacji na: https://mateusz-kozlowski.pl/pozycjonowanie-krakow/

Teraz przychodzi do rozważenia. Klient poważnie rozważa zakup. Ten etap jest również znany jako pragnienie. Potencjalny konsument już doskonale wie, na czym polega problem, a także znalazł możliwe rozwiązanie. Czas na ostateczne rozliczenie zakupu. W tym miejscu warto dostarczyć użytkownikowi dodatkowe materiały marketingowe.

Etap działania nie wymaga wielu wyjaśnień. Użytkownik wykonuje akcję, która jest ważna dla organizatora kampanii content marketingowej. Może to być zakup, rejestracja lub subskrypcja opisane powyżej. W przypadku niektórych kampanii może to być ostatni etap. Jednak zdecydowana większość użytkowników jest kontynuowana.

Lojalność lub utrzymanie klienta polega na budowaniu trwałej relacji z nabywcą produktu lub subskrybentem. Wysyłanie aktualnych informacji o produktach, którymi klient jest zainteresowany, może utrzymać stan aktywności. Dzięki temu możemy spodziewać się, że w przyszłości klient dokona kolejnego zakupu.

Częste problemy

Optymalizujemy stronę na stronie i poza stroną. Jednym z głównych elementów skutecznej optymalizacji on-page jest właściwa nawigacja. Niestety nie każda strona może się tym pochwalić. Często zdarza się, że użytkownik nie może znaleźć tego, czego szukał. W takiej sytuacji najprawdopodobniej poczuje się sfrustrowany i puści stronę. Problem z nawigacją można jednak rozwiązać stosunkowo łatwo

Innym częstym powodem opuszczania strony kasy jest problem z procesem usuwania. Dokończenie transakcji w serwisie musi być jak najszybsze i najłatwiejsze, w przeciwnym razie istnieje duże ryzyko, że użytkownik opuści serwis przed zakończeniem procesu płatności.