Profesjonalne symulacje w programie 3ds Max
3ds Max oferuje zaawansowane możliwości symulacji fizyki ciał sztywnych, co pozwala realistycznie odwzorować twarde materiały, takie jak kamienie szlachetne czy drewno. Dla potrzeb tworzenia realistycznych modeli postaci, program zapewnia symulacje włosów, skóry, ubrań oraz futra. Dodatkowo, liczne wtyczki dostępne online umożliwiają znaczne skrócenie czasu pracy nad tego typu modelami. Dzięki wbudowanemu językowi skryptowemu, elastycznej strukturze wtyczek oraz konfigurowalnemu interfejsowi użytkownika, 3ds Max jest narzędziem, które może spełnić wymagania w niemal każdej pracy związanej z grafiką 3D.
Zostań profesjonalnym animatorem
3ds Max z rivasoft.pl najbardziej odpowiada kontrowersjom architektonicznym i twórcom zasobów gier. Jeśli chodzi o odzież i witalność, 3ds Max ma wszystko, co niezbędne do profesjonalnej pracy. Dlatego jest często używany przez profesjonalnych animatorów pracujących nad wysokobudżetowymi filmami, filmami niezależnymi lub nawet mniej atrakcyjnymi spotami, które wymagają trochę zamieszania w 3D. Korzystając z konfiguracji, ograniczeń kości i kinematyki, artyści mogą wzmacniać postacie przy użyciu naprawdę prostego procesu, który prawie każdy może opanować w praktyce.
Nauka obsługi 3ds Max
3ds Max jest często porównywany do Mayi wśród kreatywnych wytrwałości. Podczas gdy Maya jest generalnie ważniejsza w większości obszarów, 3ds Max jest łatwiejszy w użyciu i często bardziej wyrozumiały. Jest to szczególnie prawdziwe w dziale modelowania i edycji. Jeśli chodzi o modelowanie, 3ds Max jest uważany za doskonały ze względu na swój bardzo wydajny zestaw narzędzi, którego prawie każdy może się nauczyć po odrobinie praktyki w ramach zajęć 3DsMax w Pune.
Ponieważ 3ds Max jest łatwiejszy do nauczenia się niż większość innych pakietów wizualnych 3D z 3DsMax, jest on zwykle używany do nauczania sztuki 3D dla nowicjuszy. Liczne klasy średnie i wyższe używają tego oprogramowania w swoich płytach 3D i kursach witalności. Użytkownik często zaczyna od prymitywnego kształtu, takiego jak prosty wyciągnięty obiekt. Kształt jest również dalej definiowany przez dodanie świeżych szczegółów, podobnie jak w przypadku manipulowania muszlami.