Animacja postaci z 3ds Max
Każda część modelu 3D może mieć przypisaną teksturę. Korzystając z mapowania planarnego i innych przepływów pracy z teksturami, możesz stworzyć nieograniczoną liczbę tekstur. Modele 3D ze szczegółami i teksturami zapewniają świetne renderowanie. Inną podstawową funkcją programu 3ds Max jest możliwość renderowania modeli 3D, czego efektem jest ruchomy obraz. Wytwarzają nieliniową witalność, symulację mięśni i inne cechy ubioru postaci. 3ds Max pozwala użytkownikom uruchamiać najważniejsze funkcje programu z wielu elementów interfejsu, wykonując w dużej mierze efektywny przepływ pracy.
Interfejs użytkownika
Użytkownicy mogą również dostosować swój interfejs użytkownika na kilka różnych sposobów. Na przykład paski narzędzi i panele poleceń można przesuwać, aby jeszcze bardziej usprawnić przepływ pracy. Niestandardowe ścieżki klawiatury, nowe paski narzędzi i przyciski oraz niestandardowe skrypty nagrywania mogą znacznie rozszerzyć interfejs. 3ds Max ma wszystko, czego potrzeba do pracy na profesjonalnym stanowisku, choć świetnie nadaje się również dla naukowców i frajerów. Przykładami profesjonalistów korzystających z 3ds Max są kontrowersje związane z grami, artyści, inżynierowie i specjaliści od grafiki.
Pracownie zajmujące się grami na ogół używają 3ds Max do tworzenia postaci i innych podstawowych środków w tworzeniu gier. Środki te są często importowane w innych programach, takich jak Mudbox, aby nadać mu teksturę. Inżynierowie i firmy projektowe często używają 3ds Max do opracowywania koncepcji branżowych. Dzięki temu goście mogą zobaczyć abstrakcyjne definicje przed ukończeniem szczegółów projektu. Profesjonalni animatorzy to kolejna znacząca grupa, która korzysta z 3ds Max, ponieważ oprogramowanie świetnie nadaje się do pracy nad filmami, zarówno wysokobudżetowymi, jak i niezależnymi.
Jakość i wydajność
Podczas przygotowywania plików CAD dla Microsoft Dynamics 365 Guides lub składników rzeczywistości mieszanej zawartych w aplikacjach tworzonych za pomocą Power Apps, możesz napotkać liczne przeszkody w wydajności i jakości, które uniemożliwiają płynne przejście z CAD do czasu rzeczywistego. Program 3ds Max to pakiet do tworzenia treści cyfrowych (DCC), który ma wyjątkową zdolność łączenia modeli parametrycznych i modelowania wielokątów w czasie rzeczywistym. W tym samouczku pokazano, jak korzystać z funkcji konwersji i optymalizacji programu 3ds Max w celu przygotowania modeli 3D CAD do użycia w rzeczywistości mieszanej.